جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تودیع و معارفه اوقاف آذرشرقی

حوزه/ حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی با حکم رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه به عنوان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی که مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی را بر عهده داشت، در حکمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه عهده‌دار سکان مدیر کلی اوقاف و امور خیریه استان شد.

حسینی که قبلا مدیریت اداره کل اوقاف استان را تجربه کرده است، در این وقفه علاوه بر اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی را نیز بر عهده داشته است.

در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی آمده است: بنا به پیشنهاد مسئول محترم امور استانها و با توجه به تجربیات و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی منصوب می‍شوید.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌نژاد، مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha