جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شعر فاطمی

حوزه/ دبیر کنگره ملی شعر فاطمی با اشاره به اینکه امسال نخستین دوره برگزاری این کنگره را تجربه کرده‌ایم، گفت: تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده با توان بیشتری برگزاری این کنگره را در سطح بین‌المللی دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی شعر فاطمی که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ اثر از ۳۷۰ شاعر مختلف از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره رسیده است، اظهار کرد: در مرحله داوری آثار تلاش کرده‌ایم تا از اساتید برجسته شعر و ادب فارسی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از زمان اعلام فراخوان تا دریافت آثار کمتر از یک ماه فرصت در اختیار داشتیم طی این مدت با تبلیغات محدود توانستیم از نظر کمی و کیفی آثار قابل توجهی را در این کنگره جمع‌آوری کنیم که این نشان از ارادت شاعران سراسر کشور ایران اسلامی به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیهاست.

دبیر کنگره ملی شعر فاطمی طی سخنانی با اشاره به اینکه امسال نخستین دوره برگزاری این کنگره را تجربه کرده‌ایم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده با توان بیشتری برگزاری این کنگره را در سطح بین‌المللی دنبال کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha