جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
vdf

حوزه/ مردم انقلابی قم عصر دیروز در آستانه بیست و یکم تیرماه سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد مشهد راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این راهپیمایی که با عنوان "حجاب میراث کهن" برگزار شد مردم دین‌دار و انقلابی قم با تجمع در مصلای قدس بر ضرورت پابندی بر ارزش‌های اسلامی و دینی تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم بعد از شنیدن سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حرکت به سمت چهارراه شهدا حمایت خود را از برقراری قانون عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان اعلام کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای "الله‌اکبر، لا اله الا الله، هیهات من الذله، این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود" بار دیگر توطئه‌های کور دشمنان در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی را محکوم کردند.

"حسین حسین شعار ماست حجاب افتخار ماست" و " فاطمه معصومه الگوی عفت ماست پیروی از این بانو باعث عزت ماست"، "وصیت حضرت معصومه عفت اجتماع است فرهنگ بدحجابی آفت اجتماع است"شعارهایی دیگری بود که امروز سر داده شد.

جمعی از مسئولان استان و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ازجمله شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha