جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
fc

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که باید از هر فرصتی برای نشر معارف اهل‌بیت (ع)، بهره برد، گفت: هدف از برگزاری دهه کرامت تبیین ولایتمداری و گسترش آموزه‌های رضوی در کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به دهه کرامت اظهار داشت: آغاز ماه ذی القعده مصادف است با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و یازدهم همین ماه برابر با سالروز میلاد امام رضا (ع) است و با عنایت به این‌که در میان فرزندان رسول خدا این خانم با جلالت و باعظمت بر اساس فیوضات، خیرات و کراماتی که در طول تاریخ مؤمنان از حرم مطهرش شاهد بوده‌اند به بانوی کرامت شهرت یافته است از همین رو دهه‌ای اول ذی‌القعده از سوی مؤمنان و دوستداران اهل‌بیت (ع) به‌عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: این نام‌گذاری‌ها در حقیقت ایجاد یک فرصت و فراهم ساختن یک بستر و ظرفیت در بین مردم است چراکه هر چه کرامت، معنویت، عدالت و خیروبرکت با استناد به فرهنگ خاندان رسالت در بین جوانان رواج پیدا کند، کل فضای کشور معطر به روح معنوی و کرامات خاندان کریم رسالت حضرت امام رضا (ع) و فاطمه معصومه (س) می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: در این دهه گروه‌های مختلف از مشهد الرضا به سراسر کشور و خارج از کشور اعزام‌شده‌اند که حامل پیام و فرهنگ امام رضا (ع) هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این انتظار می‌رود تمامی عاشقان اهل‌بیت در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه در رسانه‌ای ملی به‌گونه‌ای عمل کنند که کل فضای کشور را به نور علوم و معارف محمد و آل محمد (ص) روشن کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha