شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: از نظر من اهمیت زن به اندازه اهمیت فردای انقلاب اسلامی بوده و با توجه به ازدیاد برنامه‌ها، ترجیح من حضور در قم و رسیدگی به امور مربوط به خواهران است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین قمی عصر  پنج شنبه در دیدار  با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار شد،  اظهار کرد: مهم‌ترین کاری که برای خودم به عنوان وظیفه متصور هستم این است که به طلاب و روحانیون خدمت و کمک رسانی کنم.

 

وی با اشاره به اینکه باید به حوزه خواهران اولویت قائل شویم، افزود: به نظر من، باید خانم‌ها را به عنوان مقام مبلغ و بلکه در مقام اثرگذاران ویژه بر سرنوشت کشور جدی گرفت.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در این چکاک شمشیرها و در این دوران جنگ دشمنان با اسلام، سرمایه‌گذاری زیادی علیه حوزه زنان و خانواده صورت گرفته است و ما نیز باید توجه بسیار زیادی به جایگاه زنان داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: از نظر من اهمیت زن به اندازه اهمیت فردای انقلاب اسلامی بوده و با توجه به ازدیاد برنامه‌ها، ترجیح من حضور در قم و رسیدگی به امور مربوط به خواهران است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد: یک فرد غیرحوزوی اشکالی ندارد به عنوان مداح در مجامع مذهبی مورداستفاده قرار گیرد، اما برای تبلیغ ومنبرها باید از مبلغه ها استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha