جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست خبری رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی، حجاب اجباری را یک شعار انحرافی از ناحیه مخالفان شریعت مبین اسلام مطرح کرد و گفت: یکی از اهداف آنها از مطرح کردن این شعار، تهی کردن جامعه از ارزش های اخلاقی اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی، در رادیو گفت و گو، حجاب اجباری را یک شعار انحرافی از ناحیه مخالفان شریعت مبین اسلام مطرح کرد و گفت: یکی از اهداف آنها از مطرح کردن این شعار، تهی کردن جامعه از ارزش های اخلاقی اسلامی است.

وی با تاکید بر هوشیاری مسئولین نسبت به تهاجم دشمن به همه ارزش های جامعه یادآور شد: به قول فرمایش مقام معظم رهبری، استکبار جهانی ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و سونامی فرهنگی را به راه انداخته است.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حفظ حجاب زنان، خاطر نشان شد: قانون برای هر کسی در جامعه اجباری است و باید رعایت شود و اگر اجبار نباشد هیچ جامعه ای سرپا نخواهد بود. اما برخی از افراد خودشان را با قانون هماهنگ می کنند و رعایت می کنند. برخی ها هم قانون گریزی می کنند و برخی ها از قانون سوء استفاده می کنند.

وی با اظهار به اینکه حجاب اجباری از سوی دو گروه مطرح می شود، عنوان کرد: کسانی که عامدانه عامل دشمن هستند و برای رواج بی بند و باری و ولنگاری مزدورند تا چنین کارهایی را انجام دهند و حجاب اجباری را بهانه قرار داده اند. البته پرونده هایی در این رابطه وجود دارد و ما مطلع هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفری به گروه دوم اشاره کرد و گفت: این شعار انحرافی همچنین از ناحیه کسانی است که قصد و غرضی ندارند ولی فریب نقشه دشمن را خوردند و از عمق هدف دشمن آگاهی و اطلاع ندارند. متاسفانه آن ها مطلع نیستند در کشورهایی که بی حجابی را اجباری کردند خانواده از هم پاشیده و مفهوم خود را از دست داده است.

وی متذکر شد: جامعه ای که مردان آن غیرت را از دست داده و در مقابل به تماشا گذاشته شدن ناموسشان هیچ احساسی ندارند و یا خودشان ناموسشان را به تماشا می گذارند تحقیرتر و کثیف ترین و بی هدف ترین جامعه هستند که فقط سرگرمی های مبتذل آن ها را سرپا نگه داشته و الی اگر این سرگرمی ها از آن ها گرفته شود، احساس پوچی و بی هویتی و سردرگمی می کنند و دنیا برایشان بی معنی و نامفهوم خواهد شد لذا اقدام به خودکشی می کنند. در جوامع غربی که دین حضور ندارد این اتفاقا به وفور دیده می شود و آمار تکان دنده ای در این موضوع وجود دارد.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی استان تهران در گفتگو با رادیو گفت و گو ابراز داشت: آن کسی که امروز بی حجابی را به تماشا می گذارد دانسته یا ندانسته، عامل نابودی جوان آینه و عامل نابودی خواهر و برادر یا دختر و پسر خودش است و اگر هم اعتقاد به استحکام خانواده داشته باشد.

وی با بیان اینکه به عنوان یک قاضی واقعا مفاسد زیادی را از بی حجابی و بد حجابی دیده ام، اظهار داشت: جدایی های بین زن و شوهر، قتل ها، ضرب و جرح ها، آوارگی بچه ها، فقط و فقط عامل اولیه آن بدحجابی بوده است آن هم نه در سطح جامعه بلکه در سطح حریم خانواده خصوصی خودشان که گاهی اوقات رعایت نکردند منجر به حوادث تلخی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha