شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: سریال گاندو ماجرای نفوذ چند جاسوس به مراکز تصمیم‌ساز نظام را با هنرمندی روایت کرد. عصبانیت آمریکا و اسرائیل و دولت‌های دست‌نشانده منطقه قابل درک است، ولی چرا یک جریان داخلی دارد از عصبانیت یقه خودش را پاره می‌کند؟!

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه هشدارهای حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ، زنگ عبرتی برای کسانی بود که توطئه دشمنان را توهم می دانستند، گفت: این هنر جمهوری اسلامی است که اپوزیسیون سانسور چی و نمک گیر ملکه انگلیس را هم وادار کرد که بنشینند و سریال  جذابی مثل گاندو را تماشا کنند، ولو این که بد و بیراه هم بگویند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با بیان اینکه مگر سریال گاندو چه بود که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی، دولت‌های دست‌نشانده عربی و برخی از جریان غربگرا را این همه عصبانی و به ناسزا‌گویی وا داشت، افزود: سریال گاندو ماجرای نفوذ چند جاسوس به مراکز تصمیم‌ساز نظام را با هنرمندی روایت کرد. عصبانیت آمریکا و اسرائیل و دولت‌های دست‌نشانده منطقه قابل درک است، ولی چرا یک جریان داخلی دارد از عصبانیت یقه خودش را پاره می‌کند؟!

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به نگرانی برخی از سیاسیون داخلی از پخش سریال گاندو، برای اینکه داستان این سریال برگرفته از یک ماجرای واقعی بود، گفت: شاید می‌ترسیدند که این سریال، پته آنها و یا برخی دوستانشان را روی آب بریزد!

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه از صدر اسلام تاکنون جریان نفوذ با نزدیک کردن خود به ارکان حساس و افراد تصمیم گیر، در صدد وارد آوردن ضربه کاری بوده و هست، گفت: استقبال مردم از سریال گاندو این پیام را داشت که هوشیاری حافظان امنیت ایران اسلامی مایه مباهات و آگاهی از حقیقت حوادث حق مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha