جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ماهر عبد الرزاق روحانی اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان سالگرد پیروزی جنگ ۳۳ روزه را به لبنانی ها و تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت و آن را پیروزی تمامی لبنانی ها، اعراب و مسلمانان دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان سالگرد پیروزی جنگ 33 روزه را به لبنانی ها و تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت و آن را پیروزی تمامی لبنانی ها، اعراب و مسلمانان دانست.

وی افزود: پیروزی های مقاومت بعد از شکست های پی در پی و فاجعه ها و مصیبت ها حاصل شد تا اینکه روزی آمد که سید مقاومت سید حسن نصر الله گفت:«زمان شکست ها گذشت و زمان پیروزی ها رسید».

شیخ عبد الرزاق تصریح کرد: ملت لبنان باید افتخار کنند که در کشور زندگی می کنند که در آن مقاومت است و دشمن برخلاف میلش زیر ضربات مقاومت عقب نشینی کرد و در آن روز دروغ و اسطوره ارتش شکست ناپذیر اسرائیل به پایان رسید.

وی اشاره کرد: صهیونسیت ها و پیشینیان آن از شکست دادن مقاومت ناتوان ماندند و به سراغ طرح تروریستی رفتند، امّا حقیقت این است که مقاومت به یاری خداوند بر تمامی طرح های صهیونیستی آمریکایی پیروز می شود.

روحانی اهل سنت لبنان تاکید کرد: پیروزی جنگ 33 روزه، مدال افتخاری بر گردن لبنانی ها، اعراب و مسلمانان است و معادله ارتش، ملت و مقاومت یک معادله ملّی است که باید در قانون اساسی بیاید.

شیخ عبد الرزاق بیان داشت: تحریم های اخیر آمریکا علیه نمایندگان پارلمان لبنان تجاوز آشکار علیه پارلمان و ملت لبنان است و نشانگر شکست آمریکا و پیروزی لبنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha