پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عمره مفرده

مسئول واحد فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، 22بهمن ماه را زمان اعلام نتایج نهایی قرعه کشی عمره مفرده طلاب این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام  امیرحسین مستاجران، اظهارداشت: ضرورت سفرهای معنوی همچون عمره و عتبات برای طلاب و خانواده های آنها امری اجتناب ناپذیر است، که حوزه علمیه بایستی در این زمینه اقدامات موثر و چشم گیری انجام دهد .

وی که امروز در جمع خبرنگاران سخنان می گفت، از اعلام زمان نتایج قرعه کشی و اعزام طلاب و روحانیون اصفهانی به عمره مفرده خبرداد و  پیرامون روند ثبت نام و اعزام به نهمین دوره عمره مفرده طلاب اصفهان تصریح کرد : هر کدام از طلاب که شرایط اعزام به عمره طلبگی را داشتند از آغازین روز دهه فجر(12بهمن) ، با مراجعه به سایت حوزه علمیه اصفهانis-hozeh.ir www. ثبت نام نمودند.

حجت الاسلام مستاجران، در ادامه  تاکید کرد: تاریخ ثبت نام نهایی این سفر معنوی تا روز قرعه‌کشی یعنی 22 بهمن ادامه خواهد داشت و  لیست اولیه پس از بررسی در سایت حوزه علمیه اصفهان منتشر خواهد شد.

وی  درباره شرایط متقاضیان اعزام به عمره مفرده ویژه طلاب بیان کرد: اعزام امسال نیز همچون سنوات گذشته به دو صورت مجردی و متاهلی است ، که هر کدام از طلاب می توانند با یک نفر همراه والدین یا همسر خود به این سفر معنوی مشرف شوند .

مسوول اعزام طلاب به عمره طلبگی استان اصفهان،در پایان تعداد متقاضیان اعزام به سرزمین وحی را تا کنون قریب به 700 نفر اعلام کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha