شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 127
۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
وقف

همایش«همه واقف باشیم» با حضور روحانیون و فضلای حوزه و مسئولین استانی، در مجتمع فرهنگی امامزاده شا سید علی(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شوذب شیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، شب گذشته در این همایش با ذکر این مطلب که قم، پایتخت جهان تشیع است و وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و بقاع متبرکه 450 نفر از آل پیامبر اکرم(ص)، بخشی از ظرفیت‌های آن است، گفت: باید فرهنگ وقف در این شهرس مقدس احیا شود.

در ادمه این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی منش، استاندار قم نیز در سخنانی با تاکید بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ وقف، به بیان ظرفیت های وقف در پیشرفت نظام اسلامی، توسعه حوزه های علمیه و ترویج معارف اهل بیت(ع) پرداخت.

اهدای لوح تقدیر و هدایا به حجج اسلام والمسلمین روحانی‌نیا، هاشمی و ناظمی مدیران کل پیشین اوقاف و امور خیریه استان قم یکی دیگر از برنامه های همایش «همه واقف باشیم» بود.

همچنین در این همایش از حجج اسلام عزیزالله ترابی، ابراهیمی، خراسانی، امانی، فاطمیان، صدر و خوئی به عنوان مسئولان برتر فرهنگی و نیز قزوینیان، حسین رضوانی، محمد کارگر شریف آبادی، جهانگیر مرادی و علی عرب‌نژاد به عنوان اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه و برخی از خادمان اماکن مذهبی تجلیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha