جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

امام جمعه مشهد احيای اسلام را نشانه عظمت انقلاب اسلامي دانسته و گفت: انقلاب تمام معادلات جهانی را بر هم زد.

به گزارش سرويس استان هاي مركز خبر حوزه، عضو شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان، در جمع بسيجيان مسجد جواد الائمه(ع) مشهد با بيان اين مطلب، با اشاره به بيان امام خميني (ره) درباره اين كه انقلاب اسلامي، انقلابي براي اسلام بود، اظهارداشت: انقلاب اسلامي، دين را بر تمام معادلات جهاني حاكم نمود و افكار استكباري و استثماري جهان را برهم زد.

آيت الله علم الهدي در ادامه از توسعه و گسترش دين و معارف اهل بيت (ع) در سراسر جهان با پيروي از انقلاب اسلامي گفت و با اشاره به شكست اعراب در جنگ 6 روزه با رژيم صهيونيستي، خاطرنشان كرد: امروز اين رژيم غاصب در مقايسه با گذشته پيشرفت تسليحاتي زيادي داشته، ولي در عين حال در جنگ 33 روزه از حزب الله لبنان شكست خورد.

وي تصريح كرد: زنده شدن اسلام و بر هم زدن معادلات دنيا، به بركت الگوي انقلاب اسلامي اتفاق افتاد.

امام جمعه مشهد با بيان اين مطلب كه انقلاب اسلامي ايران، مقدمه انقلاب جهاني امام زمان (عج) است، اگر خيزش هاي مسلمانان براي براندازي طاغوت و يكپارچه شدن امت اسلام با رهبري همراه نباشد، موجب شكست مي شود و همين احساس نياز به رهبري براي خيزش هاي اسلامي، باعث ترس استكبار شده است و در تكاپوي مقابله با فرهنگ مهدويت است.

عضو شوراي برنامه ريزي مديريت حوزه علميه خراسان با اشاره به این که انقلاب اسلامی عصاره فرهنگ عاشورا است، افزود: اگر رهبري و امامت جامعه اسلامي در جريان انقلاب نبود، آمريكا و استكبار بر اين جريان مسلط مي شدند.

گفتني است در پايان اين جلسه، نمايشگاه آثار هنري و فرهنگي با موضوع انقلاب، عرفان ها و آيين هاي كاذب، فتنه و ... در قالب پوستر، عكس، سي دي، كتاب و ... توسط آيت الله علم الهدي افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha