پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 250031
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۷

مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی با نام «المصطفی نیوز» امروز طی مراسمی با حضور رییس و معاونین جامعة‌المصطفی العالمیه رسماً کار خود را آغاز کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه،‌ معاون ارتباطات و امور بین‌الملل جامعة‌المصطفی در آیین افتتاح این مرکز گفت: رویکر جامعة‌المصطفی در اطلاع‌رسانی، پرهیز از ورود به مسائل سیاسی تنش‌زا و آشنا کردن طلاب و حوزویان با مسائل بین‌المللی جهان اسلام و تشیع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم‌الهی با اشاره به آغاز به کار رسمی «المصطفی نیوز» افزود: مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌الصمطفی از 15فروردین ماه به صورت آزمایشی کار خود را آغاز نمود که تا امروز بیش از 100هزار بازدید‌کننده داشته است.

* بازدید روزانه 7 هزار کاربر از المصطفی نیوز

وی با اشاره به استقبال خوب کابران اینترنتی از اخبار و اطلاعات مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی اظهار داشت: روزانه 7000نفر از حوزویان و علاقه‌مندان به آموزه‌های مکتب تشیع در سراسر جهان بازدید‌کننده اخبار و اطلاعات مندرج در «المصطفی نیوز» هستند.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل جامعة‌المصطفی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به فعالیت نشریه خبری و اطلاع‌رسانی سفیران نور، گفت: دوهفته‌نامه سفیران نور از سال 85 آغاز به کار کرد و تا کنون 101شماره آن منتشر شده است.

وی با اشاره به انتشار نزدیک به 7000خبر، گزارش و گفت‌وگو در این نشریه، خاطرنشان کرد: هدف جامعة‌المصطفی از انتشار این نشریه، حفظ اقتدار این نهاد حوزوی بین المللی و دستاوردهای علمی و معرفتی آن درحوزه علوم اسلامی و انسانی و اطلاع‌رسانی آنها در داخل و خارج کشور است.

*سفیران نور هفته‌نامه می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم‌الهی در پایان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌‌های فراوان موجود در جامعة‌المصطفی در عرصه علم و پژوهش، در آینده این نشریه سفیران نور به صورت هفتگی منتشر و در میان طلاب،‌فضلا و نهاد‌های آموزشی و پژوهشی توزیع خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، علاقه‌مندان برای مشاهده اخبار مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعة‌المصطفی «المصطفی نیوز» می‌توانند به آدرس http://news.miu.ac.ir/مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha