پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

سلفی‌های موریتانی،یک نشست با عنوان "خطر تشیع و تهدید شیعه در موریتانی" برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه،این همایش از طرف یک انجمن سلفی برگزار شد و شماری از ائمه جماعت موریتانی در آن حضور داشتند.

عمر الفتح دبیر کل این انجمن در سخنرانی افتتاحیه این مراسم گفت: خداوند در هر عصری برای دفاع از اسلام گروهی عادل مقرر فرموده تا اضافات اسلام(!) را بزدایند و شکل حقیقی آن را حفظ کنند و علمای حاضر را مخاطب قرار داد که آنها افراد و گروه عادلی هستند که وظیفه دارند اسلام را تصفیه کرده و از آن دفاع کنند و همواره در تمام دوره‌های اسلام چنین گروهی وجود داشته تا اینکه در این عصر نوبت به حاضرین رسیده پس بر آنان واجب است که این مسؤولیت را بپذیرند و این وظیفه مهم را انجام دهند.

* گسترش تشیع،شهرهای موریتانی را تهدید می‌کند!

عمر الفتح خطاب به حاضرین گفت: یکی از مهمترین کارها در این زمینه، جبهه جنگ با تشیع است که گسترش آن شهرها را تهدید می­کند.

وی ابراز داشت: موریتانی از زمانی که عقبة بن نافع در قرن اول هجری به آن وارد شد تا کنون اسلام ناب را حفظ کرده و علمای آن باید علیه تفکر خطرناک شیعی بایستند؛ چراکه شما می­دانید از نشانه‌های تفکر شیعی این است که "ابوبکر و عمر را لعن می­کنند و قائل به خدا بودن علی هستند." .

این سلفی متعصب و ناآگاه از معارف شیعی حاضرین در جلسه را توصیه کرد به اینکه در جلسات خود به طور عمیق به این موضوع‌ها بپردازند و میزان این خطرات و تهدیدها را برای شهر و منطقه خود بررسی کنند و در سخنرانی‌های خود از تاریخ موریتانی و اسلام راستین و نقش علمای آن در نشر اسلام سخن بگویند تا در نهایت به یک بینش عملی به دور از غلوّ و تعصب و برپایه حکمت و بیداری واقعی در مقابل عوامل خطر دست یابند.

عبدالرحمن ولد دیاه، سخنگوی شخصیت‌های شرکت کننده در این نشست نیز گفت: علما(!) سعی دارند از طریق این نشست به معلومات و حقایق پنهان در مورد حقیقت تشیع در کشور دست یابند چراکه دانستن این مطالب برای آنها مهم و ضروری است.همان طور که بر آنها واجب شرعی است که این مطالب را برای آحاد ملت تبیین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha