چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

امام جمعه موقت شهرستان رشت گفت: حمله و آسیب رساندن به بنیاد مقدس خانواده از اهداف اصلی دشمنان داخلی و خارجی در ترویج و گسترش بد حجابی و بی عفتی در محیط های گوناگون اجتماعی همچون ادارات، دانشگاه ها و خیابان ها است.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیعی زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از آسیب های جدی دشمنان در زمینه اقدامات نرم، ترویج بی حجابی و گسترش فساد و بی بند و باری است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان همچنین با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در یک محیط پاک و سالم اخلاقی می توانند کمالات انسانی و معنوی را طی کرده و به سرمنزل مقصود دست یابند، گفت: مستکبران و استعمارگران جهان با آگاهی نسبت به این موضوع از مدت ها قبل برای رسیدن به اهداف شوم خود در زمینه های اقتصادی و سیاسی، از طریق رسانه های گوناگون و مبتذل با موضوع حجاب و عفاف به طور گسترده مبارزه می کنند.

 وی حمله وآسیب رساندن به بنیاد مقدس خانواده را هدف اصلی دشمنان داخلی و خارجی از ترویج بی بند و باری در ادارات دولتی، دانشگاه ها، خیابان ها و بازارها عنوان و تاکید کرد: افزایش موارد طلاق و بالا رفتن سن ازدواج در میان پسران و دختران از نشانه های اصلی سست شدن بنیاد خانوده است که بی تردید خود ریشه بسیاری از مفاسد و جرم های انجام گرفته و یا در حال انجام در جامعه است.

 6 سال گذشت اما...!

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده با اشاره به اینکه شش سال از زمان تصویب قانون 221 ماده ای عفاف و حجاب و ابلاغ آن توسط رؤسای سه قوه به ادارات و نهادها می گذرد، اضافه کرد: بعد از گذشت این مدت هنوز هیچ کدام از مسئولین، حرکتی جدی برای اجرای این قانون از خود نشان نداده اند.

 وی با اشاره به این که انجام کارهای فکری و فرهنگی مرحله آغازین مبارزه با بدحجابی توسط نهادهای فرهنگی کشور است که باید به طور جدی دنبال شود، تصریح کرد: اگرچه موفقیت قابل توجهی را در امر حجاب و عفاف در صورت انجام کارهای صحیح فرهنگی می توان پیش بینی کرد، اما باید توجه داشت در آخرین مرحله تنها در صورتی که قوه ی قضاییه به وظایف ذاتی خود در این امر حیاتی جامعه اسلامی عمل نماید می توانیم شاهد از بین رفتن کامل تهدید بدحجابی و بی عفتی در جامعه باشیم.

 امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه مردم و مسئولین در طول سال های پس از انقلاب توانسته اند از انجام کارهای سخت و بزرگ بسیاری، سربلند بیرون بیایند، خاطرنشان کرد: امروز نیز اگر تمام ارکان و پتانسیل های مردمی و اجرایی کشور برای ریشه کن کردن بحث بدحجابی و بد پوششی با یکدیگر هماهنگ و یک صدا شوند، موفقیت در این عرصه نیز رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha