جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حضرت آیت الله نوری همدانی خواستار حضور انقلابی مردم ایران در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له امروز در جمع تعدادی از نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت مساله رشد در اسلام، اظهارداشتند: رشد و بلوغ و افزایش بصیرت فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از جمله مهم ترین وظایف یک مسلمان است.

ایشان افزودند: رشد فرهنگی و دینی جامعه و افراد موجب بالندگی و سعادت یک ملت خواهد شد؛ از این رو همه مردم باید طبق فرمایش بزرگان دین، به حفظ و عمل به قرآن و احادیث اولیاالله بپردازند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، با ذکر این مطلب که رژیم‌های سلطنتی و دیکتاتوری، به هیچ عنوان مورد تایید اسلام نیست، اظهارداشتند: اسلام برای انسان‌ها و جامعه اسلامی حرمت بسیاری قائل است و از این رو بر لزوم رشد اجتماعی مردم و تعالی بصیرت سیاسی و اجتماعی امت اسلامی تاکید دارد.

معظم له یادآورشدند: یکی از عرصه‌های اصلی تجلی بصیرت سیاسی و اجتماعی ملت، انتخابات است؛ همه مردم وظیفه دارند در این شرایط حساس با حضور حداکثری در عرصه انتخابات و انتخاب افراد اصلح، روحیه انقلابی و ظلم ستیزی و استقلال طلبی خود را به نمایش بگذارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در عصری که بسیاری از مردم جهان به خصوص در کشورهای غربی و منطقه بر ضد حکومت‌های خود به پاخاسته و خواهان تغییر نظام شان هستند، مردم ما در بیست و دوم بهمن ماه در اجتماعی عظیم، حمایت همه جانبه خود را از این نظام اعلام داشتند و بار دیگر حضوری حماسی و انقلابی در انتخابات این مساله را به گوش جهانیان می‌رسانند.

ایشان خاطرنشان کردند: نظام اسلامی ایران، دارای پشتوانه عظیم مردمی است و در همین راستا دشمنان قسم خورده انقلاب به هر ابزاری سعی می‌کنند تا خللی در جریان انقلاب ایجاد کنند.

معظم‌له ادامه دادند: آنها با تحریم‌های مختلف به سراغ تحریم نفتی ایران به عنوان اصلی ترین نوع تحریم رفتند ولی به مدد الهی دیدند که در این زمینه نیز برگ برنده با نظام اسلامی است و آنها در این عرصه نیز تا به حال مغلوب میدان هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی استقلال و آزادی طلبی را نشانه رشد سیاسی ملت ایران دانستند و گفتند: روزگاری سرنوشت این کشور را آمریکا و استعمارگران و مستکبران و دست نشاندگان سیاسی و فکری به سود منافع استکباری رقم می‌زدند ولی امروز نه مسئولان و نه مردم، نمی خواهند در مقابل این قدرت‌ها قد خم کنند و با تمام توان در مسیر آزادگی و انقلاب خود ایستاده اند؛ ایستادگی ملت رهبری بصیر ایران موجب شد تا ملت‌های مسلمان نیز از خواب بیدار شوند و مستکبران را به لرزه درآورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha