سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان تصریح کرد: بی شک انتخابات دوازدهم اسفندماه از حساسیت به مراتب بالاتر و بیشتری نسبت به انتخابات های قبلی برخوردار است و لذا حضور همگانی مردم در آن بسیار ضروری می باشد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از این رو دشمن به دنبال آن است که به هر نحو ممکن، حضور مردم در پای صندوق های رای نهمین دوره انتخابات مجلس، کاهش یابد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری و مسئولان نظام بر حضور حداکثری تاکید دارند، گفت: این حضور انشاالله دشمن شکن خواهد بود و وفاداری ملت به نظام و رهبری را به رخ دنیا خواهد کشید.

امام جمعه سمنان همچنین خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم مردم در یوم الله 22 بهمن، نشان داد که مردم در همه صحنه  ها حضور دارندو با جان و دل از انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانسنگ آن حراست می کنند.

وی بیان داشت: انشاالله مردم سراسر ایران به ویژه استان سمنان، حضوری پررنگ و حماسی در این دوره از انتخابات خواهند داشت و بار دیگر، اهداف شوم دشمنان انقلاب و نظام را در ضربه زدن به ایران اسلامی ناکام می گذارند.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای انتخابات گفت: مردم و نامزدها باید با بصیرت و زمان شناسی به وظیفه خویش در عرصه انتخابات عمل کنند و البته این را هم بدانند که اصل برای ما همانا حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.

وی افزود: در این میان، رسالت مهم روحانیت این است که مردم را به خوبی در راستای ضرورت حضور همه جانبه در انتخابات و نیز شناسایی کاندیدای اصلح ،آگاه و راهنمایی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha