چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ثبت نام در رشته تبلیغ با گرایش حج در حوزه‌های علمیه خواهران تا 20 فروردین ادامه دارد.

 به گزارش مرکز خبر حوزه، محسن محدث با اشاره به این که این رشته با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برای مقطع سطح 3 اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: رشته تبلیغ با گرایش حج مختص معینه‌های واجد شرایط برای سال تحصیلی 92-91 ارائه می‌شود.

وی افزود: معینه‌های کاروان‌های حج و عمره که دارای مدرک سطح دو صادره از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باشند می‌توانند در این رشته تخصصی، نام‌نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان این رشته باید حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران باشند، اضافه کرد: احراز شرط معینه بودن از طریق حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت صورت خواهد گرفت.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت:‌ ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سامانه http://www.whc.ir/paziresh امکان پذیر خواهد بود.

وی یادآور شد: این دوره در دو شهر تهران (موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم ابن الحسن«ع») و قم (موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س)) برگزار خواهد شد که اعطای مدرک سطح 3 حوزه علمیه و تحصیل رایگان از امتیازات این دوره آموزشی به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام محدث افزود: مقطع سطح سه تبلیغ با گرایش حج، نخستین مقطع از این رشته است که در آن طلاب، مبانی اعتقادی، مسائل، مهارت‌های ارتباطی و روش‌های لازم برای تبلیغ و مدیریت فرهنگی در حج و زیارت را می‌آموزند و توان تبلیغ و پاسخ‌گویی به نیازهای مربوط به آن را کسب می‌کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی حوزه خواهران،وی افزود: رشته تبلیغ با گرایش حج و زیارت ویژه خواهران در شورای عالی مدیریت حوزه های علمیه به تصویب رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha