جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی گفت: هر ایرانی با هر مذهب و گرایش فکری به جهت پیشرفت های کشورمان در عرصه انرژی هسته ای بر خود می بالد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به بیستم فروردین، روز ملی فناوری هسته ای اظهار داشت: به لطف الهی و در سایه هدایت های حکیمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری ، ایران اسلامی در طول سالیان اخیر ، پیشرفت های بسیار خیره کننده در مساله هسته ای داشته است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: انشاالله این موفقیت ها و نوآوری ها همچنان تداوم یابد و زمینه ساز اعتلای هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران را در دنیا فراهم کند.

امام جمعه قائمشهر ابراز داشت: به برکت ولایت مقام معظم رهبری، دولت ایران در پیشبرد دانش هسته ای موفقیت های بسیار خوبی داشته است و این در حالی است که در گذشته ، در مقاطعی بر اثر فشار استکبار، دولت های وقت تا حدودی وادار به تعلیق و عقب نشینی شدن بودند که این مساله خسارت زیادی به بار آورد و باعث هدر رفت فرصت ها شد.

وی اضافه کرد: به فضل الهی، امروز ایران اسلامی توانسته بر پایه تلاش دانشمندان جوان خود به غنای بالای 20 درصد در سوخت هسته ای برسد.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی همچنین خاطرنشان کرد: امروز برای هر کشوری در دنیا، برخورداری از سوخت هسته ای یک سرمایه بزرگ و موفقیتی استراتژیک محسوب می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: ملت بزرگ و رشید ایران در سایه اطاعت از فرامین و رهنمودهای ولی فقیه، توانسته سلطه استکبار را در عرصه انرژی هسته ای بشکند و به حق خود در این باره که آرزوی دیرینه همه ما بوده است، دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha