شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در تهران و در شرایط فعلی، توفیق بزرگ خدا به ملت ایران است/ امروز، آمریکا به چوپان دروغ گوی مردم دنیا تبدیل شده است/برگزاری این اجلاس، کاری بزرگ و با اهمیت برای ایران است.

سرویس استان ها / خبرگزاری حوزه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان این که بیش از 100کشور جهان با حضور در ایران به دروغ بودن ادعاهای آمریکا تأکید می کنند، گفت: القای تفکر ناامنی در ایران از سوی آمریکا، دروغی بزرگ است که کشورهای شرکت کننده در اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران با شرکت خود، به آن تأکید می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد شاهچراغي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران، اظهار داشت:‌ القای تفکر به انزوا رفتن  نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان که از جمله شیطنت های آمریکا و متحدانش بود، با حضور بیش از 100کشور جهان در اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران و آن هم در سطح بالاترین مقامات سیاسی این کشورها، شکست خورده  است.

وی ا فزود: برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران، آن هم در شرایطی که نظام سلطه با اعمال تحریم های گسترده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سعی دارد ‌نظام حاکم بر ایران را به انزوا و حاشیه برده و از قدرت آن بکاهد،‌ توفیق بزرگ خداوند به ملت ایران است.

امام جمعه سمنان با بیان این که برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد کاری بزرگ و با اهمیت برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: به کوری چشم همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه آمریکای جنایتکار، این اجلاس در بهترین و بالاترین سطح ممکن برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که هدف اولیه تشکیل جنبش سران غیر متعهد جلوگیری از دوقطبی شدن جهان و جلوگیری از نفوذ قدرت های سلطه بر ملت های جهان بود، گفت:‌ امیدواریم شرکت کنندگان در  اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران، در مقابل سیاست های خصمانه ای که از سوی مستکبران و ابرقدرت ها، علیه ملت ها اعمال می شود موضع گیری  کرده و همچنین از ملت و حکومت سوریه در مقابل سیاست های شیطنت آمیز خارجی در این کشور حمایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی گفت: برگزاری اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران با حضور 120کشور جهان، نشان از آن دارد که سیاست های آمریکا در سطح جهان،‌ به جایی نخواهد رسید.

وی با بیان این که القای تفکر ناامنی در ایران از سوی آمریکا دروغی بزرگ است که کشورهای شرکت کننده در اجلاس جنبش سران غیر متعهد در تهران به آن تأکید کردند، گفت: امنیتی که امروز بر کشور ایران حاکم است، در هیچ کدام از کشورهای اسلامی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود:‌ امروز ملت های جهان و همچنین دولت های متکی بر مردم، ادعاهای دروغین آمریکا از جمله وجود ناامنی و یا به انزوا رفتن ایران را باور ندارند چرا که امروز، آمریکا به چوپان دروغ گو برای مردم دنیا تبدیل شده است.

29/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha