پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

هرکدام از مسئولان نظام که خود را از ارتباط با مراجع محروم کند، نعمت بزرگی را از دست داده و ضرر خواهد کرد؛ زیرا رهنمودهای مراجع عظام می تواند راهگشای حل مشکلات و چراغ راهی برای مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، گفت: همان طور که در اسلام سفارش شده، تصمیم گیری ها و فعالیت های جمعی تأثیر بسزایی در تسهیل روند امور دارد و مجلس شورای اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمایندگان باید به این وظیفه خطیر خود به خوبی واقف باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند که وظایف قانونی خود را به خوبی انجام داده و در بیان حقایق و رفع مشکلات کشور راسخ باشند.

وی با بیان این که ارتباط مسئولان نظام باید به ارتباط با مراجع عظام تقلید افتخار کنند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری احترام خاصی برای این بزرگان قائل است و ما نیز باید از ایشان در زمینه ارتباط با مراجع الگو بگیریم؛ زیرا مراجع معظم تقلید زبان گویای مردم بوده و همواره مشکلات مردم را صادقانه به مسئولان گوشزد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: هرکدام از مسئولان نظام که خود را از ارتباط با مراجع محروم کند، نعمت بزرگی را از دست داده و ضرر خواهد کرد؛ زیرا رهنمودهای مراجع عظام می تواند راهگشای حل مشکلات و چراغ راهی برای مسئولان باشد.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به اقدامات مثبت مجلس در زمینه وضع قوانین جامع و کارآمد در عرصه های مختلف، جهت برون رفت از مشکلات، گفت: عزم جدی نمایندگان مجلس در وضع قوانین موجب اطمینان خاطر مردم و نیز تسهیل در روند امور قانونگذاری کشور می شود.

براساس گزارش خانه ملت، در ابتدای این دیدار دکتر کاظم جلالی، رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از ارائه طرح حمایت از تولید ملی و تدوین آن در ۲۳ بند خبر داد.

وی با اشاره به این که دشمنان همواره با کارشکنی های خود قصد سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات را در داخل کشور دارند، گفت: همگان حضور پرشور مردم ولایتمدار بجنورد را در استقبال از رهبر معظم انقلاب را دیدند و این موضوع وظیفه مسئولان را جهت خدمتگزاری به مردم سنگین تر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha