پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حجت الاسلام مجید بیک زاده از اعزام 160 مبلغ جهادی در ده روز اول ایام محرم به مناطق محروم کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسئول گروه جهادی فرهنگی بشیر امروز(22آبان) در حاشیه گردهمایی مسئولان اعزام مبلغ جهادی به نقاط محروم كشور که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران از اعزام مبلغان گروه جهادی فرهنگی بشیر به مناطق محروم کشور خبر داد و تصریح کرد: تبلیغ جمعی گروه های طلاب بشیر برای سومین سال متوالی در مناطق محروم برگزار می شود که در سطح هیئات مذهبی و مساجد به تبلیغ می پردازند.

حجت الاسلام مجید بیک زاده ادامه داد: اطعام، خدمات پزشکی و مشاوره ای نیز از دیگر خدماتی است که مبلغان در اعزام به این مناطقه به مردم روستاهای مناطق محروم ارائه می دهند.

وی با اشاره به تعداد مبلغان اعزامی به مناطق محروم در ایام محرم امسال ابراز داشت:  تعداد 160 مبلغ در این اعزام که 50 نفر آنها از بانوان مبلغه هستند به مدت ده روز در ایام محرم به مناطق محروم استان کرمان اعزام می شوند.

مسئول گروه جهادی فرهنگی بشیر ادامه داد: مبلغان در این دور تبلیغی مباحث بیداری اسلامی را مورد تاکید قرار داده و به مسایلی که دشمنان به آن دامن می زنند پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام بیک زاده گفت: گروه جهادی فرهنگی بشیر در ایام فاطمیه، ماه مبارک رمضان و ماه صفر نیز مبلغان را به مناطق و روستاهای محروم کشور اعزام می کند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان از گروه تبلیغی حمایت کنند توان آن را داریم که کل کشور را تحت پوشش تبلیغی قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha