سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 311849
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲

مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه از چاپ دوم کتاب "رسم پارسایی" مجموعه ای از مباحث اخلاقی مرحوم آیت الله حاج شیخ علی پناه اشتهاردی خبرداد.

حجت الاسلام سید مصطفی آل غفور با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: کتاب "رسم پارسایی"  مجموعه ای از سلسله مباحث اخلاقی مرحوم حاج شیخ علی پناه اشتهاردی است که به صورت هفتگی در هفته‌نامه افق حوزه منتشر و سپس گردآوری شده و از سوی انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه به چاپ رسید.

وی افزود: با توجه به استقبال طلاب و فضلای حوزه و همچنین عموم مردم از این اثر ارزشمند و اتمام چاپ اول آن، انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه این کتاب را مجددا چاپ وعرضه کرده است.

مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه یادآور شد:  چاپ دوم  "رسم پارسایی" در 5 هزار نسخه به چاپ رسیده است.

حجت‌الاسلام آل‌غفور همچنین با اشاره به حضور مرکز مدیریت حوزه های علمیه در نمایشگاه کتاب، خاطرنشان کرد: انتشارات مرکز مدیریت برای دومین سال  با 60 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرد.

وی به موضوعات و عناوین کتاب ها اشاره کرد و ادامه داد: آثاری با موضوعات اخلاقی، پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی و در نمایشگاه عرضه شد بود که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد؛ به طوری که مجبور شدیم 5 مرحله شارژکتاب داشته باشیم .

حجت الاسلام آل غفور با بیان این که "رسم پارسایی" یکی از کتاب هایی مورد توجه عموم بازدید کنندگان بود، گفت: غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه ازجمله غرفه های بسیار خوب نمایشگاه کتاب تهران بود که مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گرفت.

یادآور می شود، علاقمندان می توانند برای تهیه اثر ارزشمند "رسم پارسایی" به انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علیمه واقع در قم، مدرسه عالی دارالشفاء مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha