شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن مولایی، عصر روز گذشته با حضور در بیت آیت‌الله انصاری شیرازی از این استاد برجسته حوزه که دوران نقاهت را به علت مشکل ریوی در منزل می‌گذارند عیادت کرد.

به گزارش‌ خبرگزاری حوزه، مدیر رسانه حوزه به همراه سردبیران هفته‌نامه افق و خبرگزاری حوزه در این عیادت ضمن احوال‌پرسی معظم‌له، خاطرات سال‌های گذشته و لطف ایشان به رسانه حوزه را تجدید نمود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مولایی، آیت‌الله انصاری شیرازی را از استوانه‌های حوزه علمیه و بقیةالسلف شاگردان علامه طباطبایی‌(ره) صاحب تفسیر گرانسنگ المیزان دانست و ضمن آرزوی سلامت و شفای عاجل برای معظم‌له از ایشان درخواست نمود، خدمتگزاران به حوزه و نظام، مخصوصاً دست‌اندرکاران رسانه حوزه را دعا کنند.

از لحظات به یادماندنی این دیدار، واکنش آیت‌الله انصاری شیرازی به درخواست حجت‌الاسلام مولایی در خصوص التماس دعا از معظم‌له بود که با گریه این استاد اخلاق حوزه مواجه شد و حاضران را تحت تأثیر فضای معنوی این دیدار قرار داد.

در جریان این دیدار، حجت‌الاسلام علی انصاری فرزند آیت‌الله انصاری‌شیرازی ضمن تقدیر از مدیرعامل خبرگزاری حوزه از بهبود نسبی معظم‌له خبر داد و ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مومنان در ایام ماه مبارک رمضان وضعیت جسمی آیت‌الله انصاری شیرازی بهبود کامل یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha