شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

تعظیم اخوان المسلمین در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی براندازی حکومت مرسی و روی کار آمدن دست نشانده ای جدید در مصر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان‌ شرقی در جمع طلاب جلفا و هادی‌ شهر نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: رکن رکین ولایت و رهبری، ضروتی انکار ناپذیر برای همگرایی، وحدت و تعالی امور مسلمانان محسوب می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری، در طی دوران رهبری خود کشور را از گردنه‌ها و پیچ‌های مهم تاریخی به سلامت عبور داده است.

حجت الاسلام  والمسلمین انتظاری تاکید کرد: اگر رهبری داهیانه، مدبرانه و دوراندیشانه امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی  خامنه‌ای نبود،  امروزمعلوم نبود سرنوشت کشورچه بود؟قطعا امروزکشورماوضعیتی چون مصر داشت .

امام جمعه جلفا ادامه داد: اگر امروز شاهد ناآرامی‌ها، اغتشاش‌ها و مصادره انقلاب در مصر هستیم همه ناشی از عدم وجود ولی فقیه و رهبری در رأس این کشور است.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به اینکه ملت ایران باید نسبت به نعمت ولایت فقیه شاکر خداوند متعال باشند، گفت: اگر ما نیز بی بهره از رهبری واحد بودیم، انقلاب اسلامی نه تنها بقا و دوامی نداشت، بلکه از سوی نظام سلطه و مستکبران شرق و غرب مصادره شده بود.

وی تاکید کرد: باید قدرشناس برکات وجودی ولایت فقیه در ایران اسلامی باشیم، به یقین ملت ایران با تبعیت محض از نائب امام عصر(عج) در دوران غیبت هیچگاه زیر بار نظام سلطه و مستکبران نخواهد رفت.

*عوامل براندازی دولت محمد مرسی

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از ماه ها پیش به دنبال مصادره انقلاب اسلامی مردم مصر بودند، خاطرنشان کرد: تعظیم اخوان المسلمین در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست نشاندگی استکبار و عدم توانایی در تصمیم گیری برای اداره کشور مصر موجب براندازی حکومت مرسی و روی کار آمدن دست نشانده ای جدید شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی با اشاره به عوامل سرنگونی دولت محمد مرسی در مصر گفت: تندروی اخوان المسلمین و سلفی ها و همچنین کشتار شیعیان و دشمنی مستقیم با سوریه و دراز کردن دست دوستی با دشمنان اسلام از دیگر عوامل به وجود آمدن ناآرامی ها در مصر می باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha