پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) قم تاکید کرد: دنیای طلبگی قابل قیاس با پول و مادیات نیست؛ زیرا مادی‌گرایی تمام می شود، اما آثار تبلیغ خالصانه معارف اهل بیت(ع) همیشه ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، در نشست طلاب جدیدالورود مدرسه معصومیه قم با اشاره به قدرت انتخاب انسان، اظهار داشت: اگر کسی که تلاش می‌کند فقه، اصول، فلسفه و ... را فرا بگیرد، اما انگیزه‌اش از طلبگی، معروف شدن باشد، از نگاه قرآن این فعل بی ارزش است.

وی با بیان این که نیت طلاب در عرصه طلبگی، دنیوی نیست، چرا که با سختی های فراوانی همراه است، تاکید کرد: طلبگی ادامه رسالت انبیا است و مشکلات این مسیر، به تکامل و رشد طلاب کمک می کند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) با تاکید بر این که طلاب باید در همه امور اخلاص داشته باشند، افزود: عالم طلبگی قابل قیاس با پول و مادیات نیست؛ زیرا مادی‌گرایی تمام می‌شود، اما آثار تبلیغ خالصانه معارف اهل بیت(ع) همیشه ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در پایان با استناد به متون دینی تصریح کرد: با اعتقاد به ولایت حضرت ولی عصر(عج)، حضور ایشان را درک خواهیم کرد و باید بدانیم امام زمان(عج) از کارنامه عمل ما مطلع هستند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha