سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حکمت ناب

کتاب «حکمت ناب» آمیزه‌ای از اخلاق و عرفان دینی را مبتنی بر مبانی اندیشه اسلامی و معارف بزرگ و شگرف مذهبی را برای طلاب و فضلا عرضه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «حکمت ناب» شامل سلسله گفتارهای اخلاقی آیت‌الله انصاری‌شیرازی، امروز با حضور مدیر حوزه‌های علمیه آیت‌الله حسینی‌بوشهری، مدیر حوزه علمیه استان قم حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال و مدیر مسئول هفته نامه افق، حوزه حجت‌الاسلام و المسلمین مولایی در منزل معظم‌له رونمایی شد.

 مجموعه مباحث این کتاب، سلسله گفتارهای اخلاقی آیت الله انصاری شیرازی است که در شماره‌های متمادی هفته نامه افق حوزه منتشر شده و اینک به صورت کتابی مستقل توسط انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم به چاپ رسیده است.

*کتاب «حکمت ناب» آمیزه‌ای از اخلاق و عرفان دینی را مبتنی بر مبانی اندیشه اسلامی و معارف بزرگ و شگرف مذهبی را برای طلاب و فضلا عرضه کرده است.

کتاب «حکمت ناب» در چهل درس تنظیم شده و عناوینی چون «عالم ملکوت»، «اسلام دین برتر»، «دین  پیشرفت»، «عمل به علم»، «امنیت و سلامتی»، «هدایت الهی»، «مقام یقظه و بیداری»، «مقام توبه»، «مقام انابه و بازگشت»، «مقام تفکر» و ... در آن درج شده است.

آیت الله انصاری شیرازی که از جمله اساتید اخلاق مبرز حوزه‌های علمیه، فقیهی متأله و از زمره شاگردان برجسته حضرت امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی می‌باشد که در این سلسله گفتارهای اخلاقی، مجموعه ای سترگ و ارزشمند را در حوزه اندیشه اسلامی و اخلاق معرفت آمیز دینی، عرضه نموده است.

ایشان که خود از اهالی معرفت و معنا است، عمری بابرکت را در سایه علم دین و حقایق آیین، به کسب معرفت و انتشار نور اخلاق صرف نموده و هم‌اکنون در بیت خود دوران نقاهت را سپری می‌نماید، از حضرت احدیت تمنا داریم با بهبود کامل ایشان یک بار دیگر محفل گرم اخلاقی او را در بین طلاب و فضلای حوزه نظاره‌گر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha