چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
گفتمان دینی

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی قم از برگزاری 120 جلسه گفتمان دینی در سال گذشته با شرکت بیش از 5 هزار طلبه و دانشجو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عبدالعلی براتی با اعلام این خبر گفت: این جلسات با موضوعاتی همچون سبک زندگی، رسانه، فرقه‌ها و مذاهب و عرفان‌های کاذب، پاسخگویی به شبهات، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، خانواده، آسیب‌های اجتماعی، جنگ نرم، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و... برگزار شد.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آمار شرکت در این جلسات را بیش از 5 هزار نفر از دانشجویان و طلاب اعلام کرد و افزود: در این جلسات از استادان توانمند حوزه و دانشگاه استفاده شد.

براتی با اشاره به بررسی نظرات طلاب و دانشجویان بررسی نظرسنجی ها، ادامه داد: اداره جلسات به شیوه پرسش و پاسخ جذابیت‌های خوبی برای شرکت کنندگان ایجاد کرد؛ به گونه‌ای که طلاب و دانشجویان از برگزاری این گفتمان‌ها ابراز رضایت کرده و مسائل مطرح شده در آن را بسیار مفید و کاربردی ارزیابی کردند.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی ا قم، بخش قابل توجهی از اعتبارات اجرای این طرح را از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: چنانچه طرح گفتمان دینی مورد حمایت قرار گیرد، امکان توسعه آن در سال جاری فراهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha