جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 329992
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
خادم الرضا

کانون خادم الرضا(ع) با برگزاری یکصد همایش علمی، 6 هزار برنامه دینی، 2 هزار و 200 جلسه فرهنگی، 8 جشنواره مهدویت و...، در 20 سال گذشته اقدامات بسیار مهمی را در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمید ناطقی، مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا‌(ع)، ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی، با اشاره به فعالیت‌های این هیئت مذهبی گفت: این هیئت به یک تشکل بزرگ مذهبی در کشور و جهان اسلام تبدیل شده؛ به طوری که هم‌اکنون جزو صد تشکل مذهبی بزرگ جهان اسلام است.

حرکت در مسیر توصیه های مراجع و علما

وی افزود: این مجموعه با 40 هزار عضو، در طول 20 سال تلاش خود، با عمل به توصیه های مراجع عظام تقلید و علما، در مسیر حفظ شأن اهل‌بیت‌(ع) است حرکت کرده و در هر صحنه ای که بزرگان حوزه توصیه کرده‌اند، حضور یافته و به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان پرداخته است.

مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) همچنین بر پایی مراسم شکوهمند دهه اول محرم با استقبال بین 180 تا 200 هزار نفر و پخش جهانی این مراسم، پایه گذاری دهه مهدویت و ثبت آن در تقویم ملی کشور با عنایت مرحوم آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی‌(ره)، اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی و مذهبی در طول سال از جمله برگزاری مناجات‌های شبانه رمضانی، جشن ازدواج بیش از هزار زوج و ... را از دیگر فعالیت های این تشکل مذهبی ذکر کرد.

آمارهای جالب توجه

ناطقی ادامه داد: کانون خادم الرضا(ع) با برگزاری یکصد همایش علمی، 6 هزار برنامه دینی، 2 هزار و 200 جلسه فرهنگی، 8 جشنواره مهدویت، جلب مشارکت 2 میلیون نفری و...، در 20 سال گذشته اقدامات بسیار مهمی را در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) انجام داده است.

 

برکات حضور علما و بزرگان

مسئول هیئت و کانون خادم الرضا(ع) با اشاره به حضور علما و بزرگان حوزه در برنامه های این هیئت، تصریح کرد: حضور علما در این برنامه‌ها از مهمترین برکات و ثمرات این هیئت بوده که منجر به جذب جوانان شده است و امیدواریم همچنان شاهد عنایات بزرگان حوزه باشیم تا بتوانیم به سهم خود توطئه‌های وهابیت و دشمنان اسلام و تشیع را خنثی کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha