چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعزام

گروه تبلیغی حیات طیبه غرب، امسال در بوستان‎ها و امام زادگان استان كرمانشاه حضوری فعال داشته و اقدامات گوناگونی در راستای فعالیت های خود انجام دادند.

حجت الاسلام سید حسین سید سامعی، مسئول گروه تبلیغی «حیات طیبه غرب» در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، در تشریح فعالیت های این گروه اظهارداشت: ملغین این گروه در ایام تبلیغی به مناطق مختلف استان کرمانشاه اعزام می‌شوند و به تبلیغ آموزه های اهل بیت(ع) می پردازد.

وی با یادآوری اینکه در ایام فاطمیه امسال كه با سال نو مقارن شده بود این گروه مبلغین به سراسر استان اعزام نمود، افزود: همچنین امسال این گروه در بوستان‌ها و مناطق گردشگری و امام زادگان استان كرمانشاه، غرفه پاسخگویی به سوالات دینی و مشاوره برپا کرده بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد

حجت الاسلام سامعی،«سراب دربند» در شهرستان صحنه و «بقعه امامزاده بابا ولی الدین» در هرسین را از جمله مناطق حضور طلاب و مبلغان این گروه برشمرد.

وی تصریح کرد: در این مناطق علاوه بر کارهای تبلیغی برای کودکان هم غرفه ای نقاشی و داستان های قرآنی ارایه شد.

این مبلغ علوم دینی، ادامه داد: در برخی از ایستگاهها  به بازدیدكنندگان آش محلی عرضه می‌كردیم، آنها سئوالات خود را از ما پرسیده و پاسخ خود را دریافت می کردند؛ این ایستگاه‌ها به ویژه در مسیر راهیان نور غرب با استقبال مردم مواجه شد.

به گفته وی برخی از مبلغان گروه نیز  به روستاهای اطراف رفته و به تبلیغ مشغول بودند.

حجت الاسلام سامعی، خاطرنشان ساخت: امسال گردشگران 11 كشور دنیا به این استان آمدند که از حضور ما در پارک‌ها و مناطق گردشگری متعجب شده و از آن استقبال کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha