شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 330820
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
آزمون

مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) آخرین مهلت پذیرش مقطع سطح 3 رشته مذاهب اسلامی را در واحدهای قم و مشهد، 30 اردیبهشت ماه، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) تحت اشراف دفتر مرجع فقید آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره)، با هدف تربیت محقق و ترویج مذهب اهل‌بیت(ع) و دفاع از حریم تشیع، در مقطع سطح 3 رشته مذاهب اسلامی، برای ششمین دوره در واحدهای قم و مشهد دانش‌پژوه می‌پذیرد

اتمام سطح دو، عدم منع قانونی برای ادامه تحصیل، حداکثر سن 34 سال (سنوات پایه‌های بالاتر از سطح 2 به حداکثر سن افزوده می‌شود)، پایبندی به ضوابط مرکز و ... از شرایط پذیرش اعلام شده است.

حافظین قرآن کریم و نهج البلاغه، دارا بودن سوابق علمی پژوهشی، تسلط به زبان عربی و داشتن معدل 18 به بالا در اولویت پذیرش خواهند بود.

دانش پژوهان پس از پذیرش نهایی از مزایایی چون بهره‌مندی از اساتید مجرب، پژوهش محوری، استفاده از کتابخانه تخصصی، چاپ و نشر آثار، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، همکاری در برنامه‌های آموزشی ـ تبلیغی، اعطای مدرک علمی سطح 3 تخصص، معافیت از شرکت در دروس عمومی حوزه و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برخوردار خواهند شد.

براساس اعلام این مرکز، مواد آزمون شامل عمومی از کتاب های اصول (کفایة الاصول، از ابتدای کتاب تا اول نواهی) و فقه(مکاسب، از ابتدای بیع تا القول فی ماهیة العیب) و همچنین سئوالات تخصصی از کتاب مسائل فقهیه، آیت الله شرف الدین(کل کتاب)، فلسفه (نهایة الحکمه، پایه9) و کلام (کتاب های درآمدی بر علم و تلخیص الالهیات استاد ربانی گلپایگانی (کل کتاب) می باشد.

 

داوطلبان واجد شرایط می توانند تا 30 اردیبهشت ماه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی اینترنتی http://howzeh.org اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) به آدرس http://aemehathar.com مراجعه و یا با شماره تلفن37733545 ـ 025 داخلی 121 تماس حاصل کنند.

خاطرنشان می شود، زمان برگزاری آزمون روز جمعه جمعه 9 خرداد ماه اعلام شده است و محل برگزاری، مکان و ساعت آن در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha