چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کوهنوردی طلاب

طلاب و اساتید بسیجی ایلامی در سالروز آزادی خرمشهر، در حرکتی نمادین به کوه نوردی پرداختند.

معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزارس حوزه با اعلام این مطلب اظهارداشت:  از دوران مهم در تاریخ زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، دوران دفاع مقدس است که هموراه باید مورد اهتمام قرار گرفته و خاطرات آن زمان زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام گلی، ادامه داد: قطعا از برگ های زرین این دوران، حماسه آزاد سازی خرمشهر از دست دشمن بعثی است که با رشادت های رزمندگان اسلام  و به مدد ایزدمنان صورت گرفت و چه بجا گفت پیر سفرکرده ما، امام خمینی (ره)که " خرمشهر را خدا آزاد کرد".

فرمانده پایگاههای شهدای محراب بسیج طلاب  استان ایلام، با تاکید براینکه زنده نگه داشتن این روزها و حماسه ها در واقع زنده  نکه داشتن و احیای  فرهنگ غنی ایثار و شهادت است، گفت: همه ما باید در زنده نگه داشتن این ایام به هرنوعی که می توانیم اقدام نماییم که در حوزه علمیه استان ایلام هرساله این روز با مراسم های مختلف گرامی داشته می شود.

وی افزود: امسال طلاب و اساتید بسیجی استان ایلام در سالروز آزاد سازی خرمشهر در حرکتی نمادین به کوه نوردی پرداخته و ضمن ایجاد وفاق و همدلی در بین هم، یاد دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت الاسلام گلی ادامه داد: در مسیر پایانی این مراسم نیز مراسمی گرفته شده و یکی از اساتید حوزه ایلام  با سخنرانی به بیان رشادت های آن دوران پرداخته و خاطراتی از رشادت های رزمندگان در آزاد سازی خرمشهر بیان کرد .

وی خاطرنشان ساخت: این مراسم در اردوگاه شیش دار  و با حضور بالغ بر 50 نفر از طلاب و اساتید بسیجی استان برگزار گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha