جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون

نتایج آزمون کتبی ورودی حوزه علمیه خراسان سال تحصیلی 93-94 از طریق سایت این حوزه به نشانی www.hozehkh.com اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، نتایج آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان سال تحصیلی 93-94 از طریق سایت www.hozehkh.com  اعلام شده وداوطلبان برادر که قبول شده اند، جهت گرفتن نوبت مصاحبه از تاریخ ۹۳/۳/۱۶ الی ۹۳/۳/۱۸ و خواهران از مورخ ۹۳/۳/۲۶ الی ۹۳/۳/۲۸ می بایست به مدرسه علمیه محل مصاحبه که در اعلام قبولی ذکر شده، مراجعه کنند.

بر اساس اعلام دفتر پذیرش و تحقیقات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، تاریخ مصاحبه قبول شدگان از تاریخ ۹۳/۴/۱ تا ۹۳/۴/۱۰ خواهد بود.

همچنین، داوطلبان برادری که محل مصاحبه آنان اعلام نشده می بایست جهت تعیین تکلیف از تاریخ ۹۳/۳/۱۶ و خواهران از تاریخ ۹۳/۳/۲۶ به مدت سه روز به دفتر پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند. عدم مراجعه جهت مصاحبه در زمان تعیین شده به منزله انصراف می باشد.

بر این اساس، اسامی قبول شدگان نهایی پس از مصاحبه از طریق سایت حوزه علمیه خراسان در تاریخ 10/4/93 و 15/4/93 به ترتیب ویژه خواهران و برادران  اعلام خواهد شد.

   برادران مقطع راهنمایی متولدین خراسان رضوی، جنوبی و شمالی باید توجه داشته باشند که اگر ساکن مشهد نیستند و در آزمون ورودی در مقطع راهنمایی شرکت نموده اند و معدل مدرک تحصیلی آنان کمتر از 18 یا رتبه آزمون آنان بین 1 تا 50 نبوده است، واجد شرایط تحصیل در مشهد نمی‌باشند و جهت تحصیل می توانند به مدارس علمیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

همچنین، برادران و خواهران که با مدارک بالاتر از دیپلم ثبت نام نموده اند می بایست از تاریخ 16/3/93 تا 18/3/93 جهت نوبت مصاحبه به مدارس علمیه انتخابی خود مراجعه کنند.

گفتنی است؛ داوطلبان  می بایست، همزمان با مراجعه جهت انجام مصاحبه مدارک خود شامل: دو قطعه عکس، فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی که به تایید مدرسه محل تحصیل یا آموزش وپرورش رسیده باشد و مدارک اولویت ها از قبیل شاهد، جانبازی، بسیج فعال، حفظ و... را به مدرسه محل مصاحبه ارائه کنند.

دفتر پذیرش حوزه علمیه خراسان متذکر شده است ارائه نکردن مدارک مورد نیاز در هنگام مصاحبه به منزله نقص و انصراف خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد صادق قاسمی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
    0 0
    اگر بخواهیم اسامی قبول شدگان حوزه های علمیه خراسان ببینیم باید چکار کنیم