پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌‌الله بوشهری _ حکم انتصاب

مدیر حوزه های علمیه، در پیامی با تسلیت ارتحال مرحوم آیت الله فشارکی، تصریح کرد: این عالم وارسته عمر پر برکت خویش را در نشر معارف اهل‌بیت‌(ع)، خدمت به حوزه‌های علمیه و تدریس و تعلیم سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری، در پیامی با تسلیت ارتحال عالم جلیل القدر مرحوم آیت الله آیت‌الله حاج شیخ رحمت الله فشارکی(‌ره‌)، از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی(ره) و امام خمینی(ره) و از اساتید رهب ر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: ایشان عمر پر برکت خویش را در نشر معارف اهل‌بیت‌(ع)، خدمت به حوزه‌های علمیه و تدریس و تعلیم شاگردان سپری کرد.

متن پیام مدیر حوزه های علمیه در پی می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا ماتَ العالِمُ الفقیه ثُلِمَ فِي الإِسلامِ ثُلمَةٌ لا يَسُدُّها شَيءٌ

خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ رحمت الله فشارکی(‌ره‌) موجب تاثر و تأسف گردید. این عالم وارسته عمر پربرکت خویش را در راه نشر معارف اهل‌بیت‌(ع)، خدمت به حوزه‌های علمیه و تدریس و تعلیم سپری نمود.

مدیریت‌های حوزه‌های علمیه ضمن عرض تسلیت رحلت این عالم فقید به محضر مقدس حضرت بقیةالله الاعظم‌(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و بیت معظم ایشان، علو درجات را برای آن عالم ربانی و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان، از درگاه خداوند متعال خواستار است.

سید هاشم حسینی‌بوشهری

مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha