جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 334244
۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
پیامک

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی در قالب برگزاری دومین جشنواره "روح خدا" خبر داد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان یزد، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، اظهارداشت: مسابقه پیامکی دومین جشنواره کشوری روح خدا از کتاب شرح دعای سحر امام خمینی (ره) برگزار می شود.

محسن رستگاری ، با بیان اینکه دومین جشنواره کشوری روح خدا در 11 بخش برگزار می شود گفت: مقاله نویسی، شعر و سرود، مسابقه پیامکی، وصیت نامه امام(ره)، نشریات تجربی و ویژه نامه های مساجد، وبلاگ نویسی (مسجد بلاگ)، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی، نامه ای به روح خدا،عکاسی،خاطره نویسی از بخش های این جشنواره است.

وی، هدف از برگزاری چنین جشنواره ای را شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکار سازی ابعاد قیام 15 خرداد و نقش رهبری امام خمینی(ره)،تبیین و احیای هرچه بیشترگفتمان امام(ره) و رهبری، ترویج سیره عملی و نظری امام خمینی(ره) و صدور آن به خارج از مرزها، تبیین و ترویج پیام های قیام 15 خرداد و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام، تشریح نقش توده های مردم در حمایت از قیام 15 خرداد، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و جایگاه رهبری در نظام اسلامی و تبیین نام گذاری سال، توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی دانست.

وی بخش پیامکی را از جمله بخش های این جشنواره اعلام و خاطرنشان ساخت: علاقه مندان به شرکت در این بخش از جشنواره می توانند جهت دریافت فایل کتاب و سوالات آن به پورتال کانون های مساجد استان یزد به نشانی Masajedyazd.ir مراجعه کنند.

رستگاری، آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را 7 مرداد سال جاری اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه باید پاسخ های خود را به سامانه پیام کوتاه 10008940351 ارسال کنند.

وی افزود: نفرات برتر این جشنواره 30 تیر سال جاری همزمان با روز جهانی مساجد معرفی می شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha