پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بوستان کتاب

کتاب «فرصت هایی از ماه خدا» به ما کمک می‏کند تا بیش از پیش این فرصت‏ها را بشناسیم و به بهترین صورت از آن بهره جوییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب جدیدترین اثر موسسه بوستان کتاب در سال 93 درباره ماه رمضان است و تالیف آقای محمد مهدی فجری می باشد که با موضوع اخلاق اسلامی نگاشته شده و مخاطبان عمومی و تخصصی (طلاب و دانشجویان) دارد.

این کتاب در فصل اول به عظمت ماه رمضان پرداخته است.

در بخش دوم ویژگی هایی از ماه رمضان همچون : میزبان، میهمان، شب قدر و ... پرداخته است. در فصل بعد به فرصت های این ماه پرداخته و آثار و برکات روزه را به همراه 

 اعمال شب قدر معرفی کرده است. آثاری همچون ارتباط با خدا، ماه محاسبه، توجه به فقرا، تمرین اراده، تمرین اخلاق اجتماعی و ...

در فصل آخر نیز به معرفی مناسبت های ماه رمضان پرداخته شده است. نظیر: آشنایی با حضرت خدیجه (س)، امام حسن(ع)، امام علی(ع) و روز جهانی قدس. در انتها نیز به نتیجه گیری کلی پرداخته است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

 انسان باید از فرصت های ماه رمضان به خوبی استفاده کرده و گذشته ها را اصلاح نماید و توشه یک سال پیش رو را از این خوان گسترده بردارد... اگر قبل و بعد از این ماه تفاوتی در اعمال و اخلاق و کردار به وجود نیامد، علامت آن است که بهره فرد از این ماه فقط گرسنگی و تشنگی بوده است ... .

این کتاب با جلد شومیز و در قطع رقعی منتشر شده و با قیمت 9000 تومان در همه شعبه های بوستان کتاب ونمایشگاه قرآن عرضه می گردد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha