جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 334803
۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
مهدویت

غربی‌ها در حوزه مهدویت کارهای تخصصی انجام می‌دهند و حتی در اسرائیل مرکز شیعه شناسی ایجاد کرده‌اند و افراد آموزش دیده خود را به کشورهای اسلامی می‌فرستند!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا کدخدا، مسئول غرفه مهدویت در نمایشگاه قرآن و عترت قم با اشاره به این که در خصوص مهدویت کم کاری شده است، ابراز داشت: غربی‌ها در این حوزه کارهای تخصصی انجام می‌دهند و حتی در اسرائیل مرکز شیعه شناسی ایجاد کرده‌اند و افراد آموزش دیده خود را به کشورهای اسلامی می‌فرستند!

این کارشناس مهدوی با بیان این که در کشور ما هزاران فرقه در مقابل مهدویت وجود دارد، عنوان کرد: سطح آگاهی‌های مردم در مورد مهدویت باید افزایش داد.

حجت الاسلام کدخدا با اشاره به این که برای مقابله هجمه ها، از کودکی مباحث مهدوی آموزش داده شود، گفت: آموزش‌های چهره به چهره در قالب‌های شاد، بسیار موثر است.

مسئول غرفه کودک و نوجوان مهدوی بیان کرد: رسانه‌های دشمن بسیار قوی هستند و ما با تشکیل کارگروه های تخصصی با آنها مقابله کنیم؛ زیرا کار فردی جواب نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به این که غرفه کودک و نوجوان مهدوی وابسته به بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) است، گفت: سعی داریم نوجوانان و جوانان را در قالب چیستان و معما با امام زمان(عج) و وظایف ما نسبت به ایشان آشنا کنیم.

حجت الاسلام کدخدا به استفاده از اشعار کودک و نوجوان در معرفی مهدویت اشاره کرد و افزود: در غرفه مهدوی نمایشگاه قرآن و عترت به صورت شفاهی سوال‌هایی را مطرح می‌کنیم و همچنین به سوال‌های مطرح شده از سوی نوجوانان و جوانان پاسخ می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha