شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قدس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حضور کوبنده و دندان شکن مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس را نشانه یکپارچگی دینی و دفاع از مظلومیت مردم غزه و فلسطین عنوان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان غربی اظهارداشت: در آستانه سی و ششمین سالگرد روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان با اعلام انزجار از استکبار جهانی و اسرائیل غاصب همراه با ندای الله اکبر از خون مردم مظلوم غزه و فسلطین دفاع خواهیم کرد.

 وی در بیان آغاز مسیر راهپیمایی روز قدس در ارومیه اظهار داشت: ساعت 10 صبح روز جمعه سوم مرداد ماه جاری میدان ولایت فقیه محل تجمع مردم شهیدپرور ارومیه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: شروع راهپیمایی رأس ساعت 10:30 صبح و محل تجمع بانوان از خیابان شهید مطهری و آقایان در خیابان امام است که مسیر خیابان شهید منتظری به‌سمت بلوار رسالت جهت حضور در نماز جمعه است.

وی سر دادن شعارهایی در اعلام برائت از استکبار جهانی و حمایت از مقاومت مردم فلسطین را از برنامه‌های مسیر راهپیمایی روز قدس عنوان کرد و افزود: اجرای سرود جمهوری اسلامی و همچنین برپایی چادرهای کمک به مردم غزه در مسیر میدان ولایت فقیه جهت دریافت کمک‌های مردمی از جمله برنامه های روز قدس است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه کل کشور سخنران مراسم روز قدس در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه خواهد بود.

  وی به برپایی ایستگاه های سلامت در مسیرهای راهپیمایی اشاره کرد و افزود: ایستگاه‌های سلامت با همکاری هلال احمر جهت تامین سلامت مردم و پوشش فوریت های مورد نیاز در مسیر تعیین شده است.

حجت الاسلام نیساری اذعان داشت: راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در ارومیه و 17 شهرستان آذربایجان غربی روز جمعه با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در مسیرهای تعیین شده برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha