شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی ابراهیمی پور - آبادان

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: از آنجایی که اسراییل نتوانسته اقدام مؤثری در خلع صلاح مقاومت انجام دهد، به صورت جنون آمیز اقدام به قتل عام زنان و بچه های بی گناه فلسطین کرده است.

  امام جمعه آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی، بر لزوم همبستگی مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد و اظهار داشت: اندیشمندان و تئورسین های غربی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بر اساس تحقیقات گسترده میدانی به این نتیجه که «انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که می تواند پاشنه آشیل ابر قدرت های شرق و غرب را از جا بکند» رسیدند؛ از این رو به صورت گسترده و روز افزون اقدام به مبارزه علنی و مستقیم با نظام اسلامی ایران کردند.                                   

وی نخستین اقدام ابرقدرت جهانی را تحمیل هشت سال جنگ به ایران عنوان کرد و گفت: ایران به واسطه هشت سال جنگ و مقاومت گسترده و بی سابقه رزمندگان اسلام به الگویی جامع برای کشورهای منطقه و سایر کشورهای جهان شد که نتیجه آن راه اندازی جبهه مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی شد.

این استاد حوزه علمیه خوزستان، در ادامه تصریح کرد: دشمن پس از جنگ تحمیلی و شکست در برابر غیورمردان ایرانی متوجه شد به صورت مستقیم نمی توان با نظام ایران وارد جنگ شد؛ به همین دلیل جنگ های سخت و نظامی با کشورهای اسلامی و حاشیه خلیج فارس همچون لبنان، سوریه، عراق و فلسطین را آغاز کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، افزود: استکبار جهانی برای تسلط بر منطقه خاورمیانه، گروهک های تروریستی همچون داعش و افراطیون وهابی را راه اندازی کرد تا به واسطه آن بتوان در ممالک اسلامی تفرقه و نزاع داخلی ایجاد کند که نخستین حرکت خود در این چند سال اخیر را از سوریه آغاز کرد، اما خوشبختانه به واسطه مقاومت جانانه رزمندگان حزب الله، کاری از پیش نبرد.

امام جمعه آبادان، دومین اقدام استکبار جهانی را حمله به عراق عنوان کرد و گفت: پس از شکست در سوریه هم اکنون نوبت به عراق رسید که بنا به قول آنها ضعیف تر است و می توان بر آن مسلط شد، اما باز هم دست پرورده های رژيم صهیونیستی یعنی گروهک داعش راه به جایی نبردند و امروز با شکستی مفتضحانه مواجه شدند.

وی حمله مستقیم رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و سایر شهرهای فلسطین را آخرین تیر استکبار جهانی برای حفظ چهره ابرقدرتی خود در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: حمله رژيم غاصب صهیونیستی با آخرین تجهیزات پیشرفته نظامی به نوار غزه و دیگر شهرهای فلسطین، آخرین استراتژي غرب و استکبار جهانی برای نابودی جبهه مقاومت اسلامی و حفظ چهره ابرقدرتی خود در منطقه بود، اما از آنجایی که جوانان فلسطینی به واسطه مجاهدت های رزمندگان ایران مقابل دشمنان قسم خورده اسلام، جان تازه ای پیدا کردند، به صورت گسترده و با ابزار پیشرفته نظامی در برابر رژيم غاصب صهیونیستی ایستادگی کردند و هم اکنون نیز شاهد مقابله جانانه آن هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان، افزود: در چند وقت اخیر، از آنجایی که اسراییل نتوانسته اقدام مؤثری در خلع سلاح مقاومت انجام دهد، به صورت جنون آمیز اقدام به قتل عام زنان و بچه های بی گناه فلسطین کرده است تا بتواند انتقام پیروزی های حماس و جبهه مقاومت در زمین و هوا را بگیرد که این خود بزرگترین جنایت جنگی محسوب شده و همه ملت ها و رسانه های آزادی خواه باید با آن مقابله کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، با تأکید بر این که آزادی و حقوق بشر آلت دستی برای استکبار جهانی است، گفت: حقوق بشر در اصل ابزاری برای رسیدن به اهداف پلید آمریکاست که نه تنها به آن اعتقادی ندارد، بلکه خود بزرگترین نقض کننده اصلی حقوق بشر است.

 حجت الاسلام ابراهیمی پور در پایان اظهار داشت: با مقاومتی که مردم و جوانان حزب اللهی فلسطینی خواهند داشت، به زودی شاهد نابودی اشغالگران قدس خواهیم بود اما این مهم در گرو حمایت سایر ملل های اسلامی و مردم آزادی خواه جهان از مردم فلسطین است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha