جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طاهری محی الدین فارس

حوزه/دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: بزگترین افتخار روحانیت این است که برا ی دفاع ازاسلام و آرمان های انقلاب بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است .

حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیرازبا اشاره به اینکه روحانیت همیشه سپر بلای انقلاب بوده است گفت : در زمان جنگ تحمیلی روحانیت توانسته است با حضور در میادین نبرد به خوبی از این وظیفه سربلند بیرون بیاید و بزگترین افتخار روحانیت  این است که برا ی دفاع ازاسلام و آرمان های انقلاب بیش از 4 هزار شهیدرا تقدیم انقلاب کرده است .

وی افزود:حضور روحانیت دردفاع مقدس ، سبب حضور گسترده مردم برای دفاع از کیان انقلاب در میادین رزم علیه دشمن بعثی  شد و این امر موجب شورمعنوی  وتقویت روحیه خودباوری در بین جوانان شده است .

 حجت‌الاسلام طاهری تکیه بر ایمان ، خود باوری و گوش دادن به فرمان ولی فقیه  بزرگترین رمز موفقیت جوانان کشور در مقابل دشمن بعثی عنوان کرده است .

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز نقش روحانیت را در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس بسیارسازنده و مهم توصیف کرد و اظهار داشت : روحانیت باید با رفتار و کردار درست وبیان مطالب زیبا و جذاب  جوانان را به مکتب اسلام ناب محمدی (ص) جذب کنند .

حجت‌الاسلام طاهری تهذیب نفس، رعایت زی طلبگی و دوری از هوای نفس را از جمله عوامل جذب مردم به سمت دین برشمرد و گفت :  غرور و توجه به مال دنیا سبب دوری مردم از روحانیت می‌شود.

وی در پایان مردمی بودن ،رعایت شئون طلبگی و... از عوامل موفقیت و محبوبیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه دانست و رعایت این امور را موجب محبوبیت روحانیت دربین مردم بیان کرد .،

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha