جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جورج صلیبا

حوزه/ جورج صلیبا، اسقف اعظم کلیسای ارتودوکس جبل عامل به همراه جمعی از اندیشمندان و رهبران دینی مسیحی و مسلمان به مزار مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شرکت کنندگان در پنجمین همایش بین المللی «باران غدیر» در سفر خود به قم در حرم بانوی کرامت حضور یافتند.

بر اساس این گزارش میهمانان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از اندیشمندان و رهبران و نویسندگان برجسته مسیحی و اهل سنت از کشورهای لبنان، پاکستان، تاجیکستان، هندوستان و ترکیه بودند.

این گروه بعد از میهمان شدن بر سر سفره غذای تبرکی میهمانسرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها؛ به زیارت مضجع نورانی بانوی کرامت رفتند.

در این حضور، جورج صلیبا، اسقف اعظم کلیسای ارتودوکس جبل عامل و مدیر مرکز گفت وگوی ادیان لبنان، جورج شکور، نویسنده و شاعر مسیحی لبنان، دکتر احسان اکبر و اعجاز علی رحمان از شاعران و نویسندگان پاکستان و دیگر شخصیت های برجسته دینی و مذهبی به مقام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ادای احترام کردند.

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم، دکتر جورج شکور، نویسنده و شاعر برجسته مسیحی از کشور لبنان، به شعر خوانی در مدح و ثنای امام حسین علیه السلام در حرم بانوی کرامت پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha