جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
5

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این که عبا و عمامه لباس خدمت به اسلام و مسلمین است و وظایف ما را در تمامی زمینه ها چندین برابر می کند، تصریح کرد: باید در این راه همواره محکم و ثابت قدم بود.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسم با شکوه عمامه گذاری طلاب کرمانشاهی، با تبریک عید ولایت، اظهار داشت: طلبگی ادامه راه انبیا است و پوشیدن لباس مقدس روحانیت افتخاری بزرگ محسوب می شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان این که «ولایت» نعمت بسیار بزرگ است که نصیب شیعیان شده و ما باید قدردان آن باشیم، افزود: حضرت علی (ع) امین خداوند در روی زمین بود و طلاب باید با پیروی از ایشان و ائمه اطهار(ع)، امانت دار بسیار خوبی برای دین مبین اسلام باشند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: همچنان که امیرالمومنین(ع) پاسدار حریم دین و قرآن بود، امروز هم طلاب و روحانیون راه آن حضرت را ادامه داده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشند.

وی با اشاره به این که عبا و عمامه لباس خدمت به اسلام و مسلمین است و وظایف ما را در تمامی زمینه ها چندین برابر می کند، تصریح کرد: باید در این راه همواره محکم و ثابت قدم بود.

آیت الله علما یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی بدون هیچ امکانات مادی، ابرقدرت های غرب و شرق را به لرزه در آورد و با اتکاء به نیروی ایمان و قدرت الهی، حکومت ستمشاهی را برانداخت و نظام اسلامی را تشکیل داد.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم دینمان را به اسلام و مسلمین ادا کرده و تلاش کنیم فضای جامعه به سوی معنویت سوق داده شود و چون سرباز امام زمان(عج) هستیم، تکالیفمان را به بهترین نحو در زمان غیبت انجام داده و زمینه ظهور حضرت را فراهم آوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha