چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علی اکبر قریشی

عضو خبرگان رهبری، توسعه حوزه های علمیه و ترویج معارف دینی را زمینه ساز سعادت جامعه خواند و گفت: تربیت نیروهای متعهد و شایسته حوزوی می تواند در تامین نیاز های نظام و حل آسیب های اجتماعی موثر و کارساز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، با اشاره به نگاه مترقی اسلام به علم و دانش و ضرورت علم آموزی، تصریح کرد: ترویج علم و دانش به خصوص معارف دینی موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود.

وی  با اشاره به همت مسئولین در نشر معارف اسلامی و افزایش کمی و کیفی مدارس علمیه و طلاب در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای متعهد و شایسته حوزوی می تواند در تامین نیاز های نظام و حل آسیب های اجتماعی موثر و کارساز باشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، توسعه حوزه های علمیه و ترویج معارف دینی را زمینه ساز سعادت افراد در آخرت دانست و افزود: محیا ساختن زمینه نشرعلوم دینی در دنیا و اشاعه اعمال نیک برای بهره برداری مسلمین، موجب بهره مندی شخص از ثواب آن اعمال در آخرت می شود.

آیت الله قریشی در ادامه با تقدیر از زحمات مدیر سابق حوزه خواهران استان، گفت: حوزه علمیه خواهران استان با تلاش ها و مجاهدت های حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری توانست در توسعه کمی و کیفی در موقعیت و جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

عضو خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: امروز ظرفیت های خوبی برای افزایش این شاخص ها وجود دارد که امید است مدیریت جدید در راستای ادامه و تکمیل آنها حرکت کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha