سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یا مهدی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بیت المهدی(عج) شیراز با تاکید بر این که منتظر مصلح خود باید صالح باشد، تصریح کرد: هر روز باید عهد و پیمان خود را با امام عصر(عج) تجدید کنیم.

حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق يوسفعلي در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه» در شيراز با اشاره مهدویت را هویت شیعه دانست و اظهار كرد: اعتقاد به ائمه معصومین(ع) به ویژه امام زمان(عج) كه سبب اتصال بين ما وخداوند متعال مي باشند، مبناي اعتقادی شيعه است.

وي تصریح کرد: ما باید همواره به ياد امام زمان (عج) باشيم و بدانيم كه خداوند متعال و ائمه معصومين(ع)شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند و پرونده اعمال ما خدمت حضرت بقيه الله(عج) عرضه می شود.

مدیر مدرسه علمیه بیت المهدی(عج) با تاکید بر این که حضرت بقيه الله(عج) سبب خير و رحمت براي تمام عالميان هستند، یادآور شد: با عهد و پيمان بستن روزانه با امام زمان (عج) اميد به ظهور را مي توانيم در دل خود و امعه بيشتر كنيم.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی با بیان این که باید بدانیم امام زمان(عج) نسبت به ما چه حقي دارند، ابراز داشت: انتظار فرج مي تواند باعث گشايش در مشكلات می شود.

وی در پایان یادآور شد: در عهد و پيمان خود با امام زمان(عج) بايد به خود تلقين كنيم كه منتظر مصلح نيز بايد صالح باشد تا بتوانيم به وظايفمان بهتر عمل كرده و شرايط ظهور حضرت را در جامعه آماده كنيم. 

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha