پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امر به معروف

حوزه / در آذربایجان غربی 749 شورای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند که 485 شورای مربوط به هیات‌های مذهبی، 249 شورای اصناف و مابقی مربوط به اتحادیه‌های قرآنی و جوانان هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام علی قنبری، ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی برگزار شد، با تسلیت ارتحال آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی، اظهار داشت: ایشان یک انقلابی برجسته و سرمایه علمی و فقاهتی بود.

وی در ادامه به برنامه‌های ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان، 61 برنامه از طرف ستاد در استان اجرا می‌شود.

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با تاکید بر تاثیرگذار بودن تذکر لسانی، خاطر نشان کرد: اجرای طرح تذکر لسانی و کتبی توسط تیم‌های تذکر دهنده در سطح استان با هدف بازدارندگی از وقوع جرایم اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی قنبری همچنین بیان کرد: به منظور حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، روز جمعه 2 آبان ماه جاری تجمعی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی مبارزه با مفاسد اداری را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این ستاد معرفی کرده و افزود: برای حفظ سلامت فضای اداری باید با مفاسدی که در ادارات به وقوع می‌پیوندد، برخوردی قاطع کرد.

قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی به آمار شوراهای امر به معروف در استان اشاره کرد و گفت: 749شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان فعالیت می‌کنند که 485 شورای مربوط به هیات‌های مذهبی، 249 شورای اصناف و مابقی مربوط به اتحادیه‌های قرآنی و جوانان هلال احمر است.

برپایه این گزارش، همایش امربه معروف و نهی از منکر همزمان با ایام دهه اول محرم، 8 آبان ماه با حضور روحانیون و مسئولین استانی، در ارومیه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha