پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام حسین(ع)

حوزه / به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، این مراسم در آستان مقدس چهار انبیاء(ع) به مدت 10 شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام بهرامی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) بعد از نمازمغرب و عشاء برگزار می شود.

در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) به مدت 12 شب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج الاسلام قوامی  و فرمانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) از ساعت 19:30دقیقه برگزار می شود.

در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) قرائت زیارت عاشورا همراه با سخنرانی حجج الاسلام برکتین و ملکی  و مداحی مداحان اهل بیت از ساعت 19.30 به مدت 11 شب برگزار خواهد شد.

در آستان مقدس امامزاده علی (ع) مراسم ویژه ای در شبهای ماه محرم با سخنرانی حجت الاسلام کریمی، بعد از نماز عشاء، آستان مقدس سلطان سید محمد(ع) 11 شب مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام محمدی ، بعد از نماز عشاء، در آستان مقدسه امامزاده بی بی شهربانو(س) با سخنرانی حجت الاسلام گنجی، بعد از نماز عشاء، در آستانه مقدسه امامزاده آمنه خاتون(س) مراسم سخنرانی توسط حجت الاسلام عباسی و مداحی با نوای دلنشین مداحان اهل بیت (ع) به مدت 11 شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در آستانه مقدسه امامزاده حلیمه خاتون(س) نیز به مدت 11 شب مراسم عزاداری همراه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی خضری و مداحی مداحان اهل بیت (ع) بعداز نماز مغرب و عشاء و در آستانه مقدسه امامزاده زبیده خاتون (س) به مدت 11 شب مراسم عزاداری با قرائت قرآن کریم و زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام نوربخش و مداحی مادحین اهل بیت(ع)  از ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.

همچنین همچون سنوات گذشته دستجات و هیئت های عزاداری در شب هفتم ماه محرم به سمت آستانه مقدسه امامزاده بی بی شهربانو(س)، در شب هشتم ماه محرم به سمت آستان مقدس امامزادگان آمنه خاتون(س) و علی (ع)، در شب تاسوعا به سمت آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد(ع) و در شب و روزعاشورا به سمت آستان مقدس امامزاده حسین(ع) جهت اقامه عزاداری و سوگواری حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha