سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
غبارروبی

حوزه/ مسئول فرهنگی امامزاده شاه سید علی(ع) از برگزاری مراسم غبارروبی این آستان مقدس با حضور رئیس سازمان اوقاف و آیت الله مدرسی یزدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید محسن مدرسی با اشاره به آمادگی بقاع متبرکه قم برای برپایی مراسمات عزای حسینی در ماه محرم اظهار کرد: به همین مناسبت همه این مکان های مقدس غبارروبی می شوند و مراسم  ویژه  در آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) در روز پنجشنبه یکم آبان ماه برگزار خواهد شد.

 وی افزود: آیت الله سید عباس مدرسی یزدی از اساتید ب حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام شیری مدیرکل اوقاف استان قم و معاونان وی، محمدی نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم و قائم مقام این سازمان، آل احمد مشاور شهردار قم و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهری در این مراسم حضور خواهند داشت.

 مسئول فرهنگی امامزاده شاه سید علی(ع) با بیان اینکه همزمان با این مراسم آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی و فرهنگی نیز تدارک دیده شده است گفت: طرح های مختلف عمرانی، دیجیتالی، فرهنگی، نمایشگاهی و ... با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان آماده افتتاح هستند.

 وی ادامه داد: این مراسم ساعت 10 روز پنجشنبه آغاز می شود ضمن اینکه تعداد پروژه ها نیز 13 مورد است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha