جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حشمتی

حوزه/ معاون قرآن وعترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر هدفمندی حمایت‌ها گفت: موسساتی که فعالیت های فاخری داشته اند حمایت بیشتر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی موسسه نورالثقلین که ظهر امروز در سالن اجتماعات این موسسه آموزشی در قم  برگزار شد، گفت: محرم، ماه ارتباط مردم با خدا و اهل بیت(ع) است که قطعا تعلیم و یادگیری آموزه های قرآنی از مهمترین کارهایی است که باید  انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه موسسه نورالثقلین جایگاه مناسبی  در عرصه فعالیت‌های قرآنی به دست آورده است و امروزه بسیاری از فعالان قرآنی کشور به این موسسه نظر مثبت دارند.

معاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: موسسات قرآنی استان قم باید در سطح ملی فعالیت داشته باشند زیرا این موسسات موقعیت خوبی در این حوزه دارند.

حجت‌الاسلام حشمتی با ذکر این مطلب که موسسه‌‌ های قرآنی نیازمند حمایت هستند، تصریح کرد: اگر اعتبارات حوزه قرآنی کشور به صورت برابر تقسیم شود، خلاف عدالت است.

معاون قرآن وعترت وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: حمایت ها باید هدف مند باشد و این حمایت ها از موسساتی که فعالیت های فاخری داشته اند باید بیشتر باشد.

وی گفت: از جمله نقاط ضعف ما در این بخش، کار کمرنگ  در حوزه فیلم، انیمیشن، مکتوب، نمایش‌ها و رمان‌ها آثار قرآنی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات سال 92 کمیسیون قرآنی کشور دریافت شده و اعتبارات سال 93 نیز در حال سپری کردن مراحل نهایی است که با استفاده از آن از خلق آثار مختلف حمایت خواهیم کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha