جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
1

حوزه/ دشمن با انواع دسیسه ها مانند فضاهای سایبری، ایجاد شبکه های ماهواره و مجازی با چراغ خاموش به جنگ با ارزش های دینی آمده و توانسته در این امر به موفقیت هایی دست پیدا کند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام عبد المحمد عیسوی، در همایش ائمه جماعات،که در سالن اجتماعات امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار شد، یکی از اهداف برگزاری این همایش را پیوند علما، هئیت امناء و پایگاههای بسیج باجوانان دانست وگفت: پیوند این عناصر با جوانان می تواند نقش دشمنان را نقش برآب کند.

وی پیوند علما، مساجد و پایگاهای بسیج با جوانان جامعه در شرائط کنونی را  یک ضرورت عنوان کرد و افزود: پیوند و جذب و جوانان می تواند دشمن را از هر جهت نا امیدکند، زیرا پایگاهی است که توانسته در دوران دفاع مقدس و انقلاب خدمات شایسته ای به کشور انجام دهد.

حجت الاسلام عیسوی شناخت نقشه های دشمن را یکی دیگر ازمهمترین  اهداف پیوند علما و پایگاه های بیسج عنوان کرد و اظهارداشت: غربی ها برای نفوذ و تسلط بر کشور های اسلامی ومنطقه از هیچ نقشه و فتنه ای کوتاه نخواهند آمد و حوادث منطقه نشان می دهد که آنها با اجیر کردن و به وجود آوردن گروه های تروریستی، تنها به فکر اهداف خود می باشند.    

مسئول سازمان بسیج و محلات استان قم اظهارداشت: غربی ها با به وجودآوردن تروریست، به دنبال بهانه ای  برای تسلط برکشورهای منطقه بودند و این بیانگر این است که انسانها هیچ ارزشی برای آنها ندارند.

وی بابیان این که لازم است تمام اهداف دشمن را در این نوع تجاوز رصدکرد و شناخت کامل داشت افزود:دشمنان  بعد از دفاع مقدس به خوبی فهمیدند که نمی توانند به صورت مستقیم با  انقلاب و جوانان جامعه مقابله کنند، بنابر این تهاجم فرهنگی را بهترین نوع مقابله با ارزش های اسلامی دیدند.

حجت الاسلام عیسوی افزود: درتهاجم خاموش، دشمن با انواع دسیسه ها مانند فضاهای سایبری، ایجاد شبکه ها و ماهواره با چراغ خاموش به جنگ با ارزشهای دینی آمده و توانسته در این امر به موفقیت هایی دست پیدا کند.

 مسئول سازمان بسیج و محلات استان قم گفت: متولیان فرهنگی وظیفه سنگینی در قبال جذب جوانان جامعه دارند تا با تهیه و داشتن برنامه دقیق و راهبردی شرائط جذب آنان را فراهم آورند.

حجت الاسلام عیسوی با اشاره به این که شیوه جنگ دشمن از ادیان به ایجاد فتنه فرقه ای تغییر کردخاطر نشان ساخت: مسلمانان باید مواظب این جنگ و فتنه ها باشند و گرفتار جنگ فرقه ای نشوند، زیرا این نوع جنگ، شیوه جنگ استعمار گرایان است که با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان برآنها حکومت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha