پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جزایری

حوزه/فاز نخست طرح بازسازی و مرمت حرم مطهر علی ابن مهزیار در دو هزار و هشتصد متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از اهواز، فاز نخست حرم مطهر علی ابن مهزيار اهوازي، صبح امروز با حضور نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرنگار، علما، روحانیون، مسؤولین و عموم مردم در اهواز افتتاح شد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی  فقیه در خوزستان، این آیین، اظهار داشت: ان شاءالله امیدواریم فازهای بعدی این بارگاه مطهر هرچه سریع تر افتتاح و شاهد حضور گسترده مردم ولایت مدار خوزستان در این بقعه متبرکه باشیم.

لازم به ذکر است، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخشی دیگر از این آیین، وجود بقعه متبرکه حضرت علی ابن مهزیار اهوازی را سبب نزول خیر و برکات زیادی برای استان دانست و گفت: به راستی که آفت و بلاهای زیادی به واسطه وجود این بقعه متبرکه از سر مردم خوزستان دور شد که امید است مراحل پایانی مرمت و بازسازی بارگاه محرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی به اتمام رسد.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در این مراسم  به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در آستان مقدس علی ابن مهزيار اهوازی پرداخت و اظهار داشت: از سال ۱۳۹۰ مراحل باز سازی حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی انجام شد که تا کنون عملیات سفت کاری فاز نخست آن به اتمام رسیده و به پایان مرحله نازک کاری رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha