جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام حسین

مراسم عزاداری سالار شهیدان، امام حسین (ع) همزمان با اولین روز از ماه محرم، با حضور نماینده و لی فقیه ، مدیر حوزه و دیگر اساتید و عموم مردم برگزار می شود.

حجت‌الاسلام یونس گلی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، گفت: این مراسم در ایلام یکشنبه، 4 آبان ساعت 20:30 با حضور عموم مردم در محل حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) این شهر برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه نظیر چنین مراسمی در مدارس علمیه سراسر استان نیز برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در ایلام با سخنرانی حجت‌اسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه، حجت‌الاسلام مهدی اکبرنژاد، رئیس دانشکده الهیات دانشگاه ایلام، حجت‌الاسلام شمس‌الله سراج، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام و حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی، رئیس حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) استان ایلام و برگزار خواهد شد.

نشست هم‌اندیشی مدیران حوزه استان

حجت‌اسلام گلی، هم چنین درادامه سخنان خود با اشاره به دیگر برنامه های این حوزه  از برگزاری نشست هم‌اندیشی و دانش‌افزایی مدیران و معاونین حوزه‌های علمیه در استان ایلام خبرداد و گفت: این نشست با محور مباحث آموزشی و تهذیبی و با حضور تمام مدیران و مسئولین استان و شهرستان‌ها در محل مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(ع) استان ایلام برگزار شد.

به گفته وی در این نشست  حجت‌الاسلام علی گوهری مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مهران به عنوان مدیر موفق در پی گیری و اجرای برنامه‌های تهذیبی سال 93-92 تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha